Tuesday, April 27, 2010

$$ M.O.N.E.Y week $$

to start..
excluding the minyak kreta..
from sunday 18 to sunday 25..

ahad:
g saloon wat treatment n potong rambot..
naseb x mahal sgt ~50 je..
kelkatu vs rival..
syg gile korg kalah..
mesti luck aku xde ni coz aku terpaksa blah g agm ansara..
makan free,sape x nak..haha




kelkatu against rival








rambot baru @ AGM ansara






isnin:
branch chicken chop rice n air sedap..
f.trip bersama groupmates den dinner at rasa segar..
movie nite bersama classmates (yeay!!!)
den lepak2 kat chilli pep makan buttermilk chicken padahal da pukol 12 lbey (gile gemok!)..




monyet~








classmates terchenta...






selasa:
dinner at hotspot ramai2 (weehooo)
pastu g bayar safiq masnan rm470 untuk 2 biji kompas n hand lens..
naseb la benda2 ni keperluan...
kalau x,mesti menyumpah2 aku coz mahal sgt..haha

rabu:
dinner di aruk..
masih lagi bersama classmates..
means ramai2 la ni ye..sonot2..

kames:
shopping!!!!!
spend around 500 (alamak!)
jeles tgk ammar bli kasot so beli gak..ngeh~




dinner at mcd..mega mac..terbaek~








supper lak kat homeaway..






jumaat:
ni best...
kenapa??
haa...sebab safiq masnan open table wei..
best yang amat...
da la kat sajian warisan...
terbaek la der..bagus kamoo ni,x lupa junior..
ngee..
pastu pastu pastu kan...
aku g taklim wei..
eh?
haa...mesti sume x caya kan?
hihihihi..sila percaya yer..

sabtu:
ansara nye bowling tournament..
since benda ni held kat bintang, paham2 la,mlayang byk jugak la duit aku..
haha..
malangnye..aku miss nak join afiq nye open table kat rasa segar..
ni sume AMMAR punye pasal..
lembap!!!

lastly...
sunday yang bersejarah~
pagi ada field trip..
da happy2 da kat site tu..
then suddenly...
ACCIDENT!!!!!
wooohoooo~
kete masok longkang la bai..
gile remuk kete aku..
pon bukan aku yang accidentkan..
so stakat ni record aku dgn kete ni masih lagi clean yang amat..
record aku x penah accident pon masih lagi selamat...
yang x slamatnye kete aku tu la...
and aku pon injured..
ish3...daysat2~
alhamdulillah masih mampu berjalan n bernyawa lagi aku ni rupanya..
alahai~
lain kali jgn cuai yer abang?
pastu jangan degil n nak ikot kepala kamoo saja ye?
huhu..
abes duit aku kna saman kecuaian..haha..
tah pape...baru aku tau wujud rupanya saman ni..
eh?wujud ke?ke aku kna tipoo?
haha~
da la tu...kna wat medical check up lagi tu..
maklumla...kpala aku da serap force n impact..hehe..
kalau murah xpe...makan ratus2 kot..
naseb la kereta aku ada insurans..
kalau x..pandai2 la ko bertanggungjawab ye bang?
sdeyh syal xde kete da..
adoy...kompem susah hidop aku pasni..
isk~




longkang!!!








ingatlah org yang tersayang..
scary seyh tgk rupa kete ni..







lagi tatapan untuk kamoo~







hasilnya??
haa...ni la dia..
naseb la x patah kaki gua..
isk~



uish...panjang gile la plak post aku ni kan..
dgn gamba2 sume ni..
ok la...
malas da nak merepek lagi.. T_T

1 comment: