Tuesday, April 6, 2010

outcrop ku yang paling mencabar

dasyat gile outcrop yang satu ni..
naseb la ni FYP,kalau x harapan la nak aku bergadai nyawa sume...eh?
hahaha...
xde,i mean,gile tggi smpai 45 meter kan?
arini aku dapat pnjat almost 35 meter gak la from the ground..
ala...yang kalau jatuh kompem mati tu...haha..
da la steepness nak around 80 degree kan?
banyak chantek..

lucky saya ni gadis yang sgt la terer memanjat.. (lagi skali,eh?)
haha..
tp btol la...even org yang kat bawah pon takot tgk ktrg (me n salaam)
bayangkan,nini cakap dia rasa mcm nak beranak kat bawah tu..cuak...
hahaha..
tp aku rasa mmg aku suka la panjat2 ni..
dari aku kecik lagi kot..
penah je aku jatuh pokok...ntah bape kali lak tu..
ish3...x macam pompuan lansung..
monyetkah saya?

argh...pedulikan..
yang penting...
saya tetap la teramat chumel...
hoho~
(^_^)

2 comments: